Thursday, October 2, 2008

LOVELY AS A TREE CARDS / CARTES






Hello crafters,
I have made a few more cards to show you today.
They are stamped with StampinUp "Lovely As A Tree". This is one of my favorite stamps. I just love the endless possibilities that this stamp can offer you. Hope you like the cards. They are all in the same style and colors. Your feedback is always welcome.

Happy Crafting !


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


Allo les bricoleuses,

Aujourd'hui je vous montrent quelques cartes que j'ai fabriquées en utilisant l'estampe "Lovely As A Tree" de StampinUp .
Je peux dire que c'est une de mes estampes préférée. J'espère que vous allez aimer mes cartes. Elles sont sur le meme genre de style et de couleurs.

Bon Bricolage !

4 comments:

SusanBluerobot said...

wonderful set of cards
and wonderful blog too

Caroline said...

these are great, really effective :-) xx

kaz_za's crafty corner said...

wow lise
i so wish we could get a hold of the stamp it up... these are wonderful.. and i love your tree stamp... just wonderful cards.
kaz_za

Anonymous said...

Beautiful classy cards Lise.
Nicola xx