Friday, May 1, 2009

A FLOWER FOR ALL SEASONS

Hi everyone,

Today, I'm showing you two different cards that I have made using the stamp "A Flower for all Seasons" from SU. This cute stamp set has so many possibilities. I just love it.

For the following card I have used the SU Large Die Cut Scallop Circle, the Cuttlebug embossing folder "Swiss Dots" , Nestabilities for the circles, some matching ribbon and tiny pearls to finish it off.

I have colored my image with Prismacolor Premier Crayons and then added some glitter with some Stickles.



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~



Bonjour tout le monde,

Aujourd'hui je vous montre deux cartes que j'ai fais en me servant de l'étampe "A Flower for all Seasons" de SU. J'aime beaucoup ce jeu d'étampes car il offre de multiples possibilités.

Ici, pour faire cette carte, je me suis servie du Poinçon Bigz Cercle Festonné, que j'ai embossé par la suite avec le Swiss Dots de Cuttlebug, couper mes cercles avec mes Nestabilities ajouté du ruban pour agencer et de petites perles pour finaliser.

J'ai coloré mon image avec les crayons Prismacolor Premier et j'ai ajouté des Stickles (brillants).

For this following card, I have used the same stamp, colored it the same way I did the previous card. Used pretty much the same elements as the other card except that I used Martha Stewart's scallop lace edge punch and used some designer paper plus I almost forgot, the Photo Corners punch from SU. I enjoyed making this card and plus I love pink...lol



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Pour la carte suivante, j'ai utilisé les mêmes éléments et coloré de la même manière que la carte précédente. J'ai utilisé le Poinçon bordure Dentelle Festonnée de Martha Stewart du papier illustré et j'allais oublier, du poinçon Coins pour Photos de SU. J'ai bien aimer faire cette carte et en plus j'aime beaucoup le rose...hehehe






I hope that you have enjoyed looking these cards and that they will give you some ideas to make your own.

Have fun and happy crafting.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


J'espère que vous avez aimer regarder ces cartes et qu'elles vous donnerons des idées pour créer vos propres cartes.


Amusez-vous et bon bricolage.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

1 comment:

kaz_za's crafty corner said...

great cards lise...!! i love the designs you have created...!! i am at a us demo on 3rd june... so i maybe able to get some goodies ...!!i have left you an award on my blog...
kaz_za